ÍndexÍndex  PortalPortal  CalendariCalendari  FAQFAQ  CercarCercar  Llista de MembresLlista de Membres  Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

Comparteixi | 

One Piece (spoilers - ritme japonès)

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo 
AutorMissatge
Surreak
Obèlix
Obèlix

Nombre de missatges : 835

MissatgeAssumpte: One Piece (spoilers - ritme japonès)   Dg Nov 22, 2009 2:42 pm

Bé, doncs, obro aquest tema per poder parlar sobre la millor sèrie de tots els temps... (mm, sí, m'agrada una micarrona, aquesta sèrie, es nota? Laughing ), a ritme japonès.
Quina opinió us mereix tot el que ha passat fins ara?
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
shira-chan
Obèlix
Obèlix

Nombre de missatges : 1023

MissatgeAssumpte: Re: One Piece (spoilers - ritme japonès)   Dg Nov 22, 2009 7:35 pm

S'està enmerdant tot molt. Els dibuixos son sublims però cada dia m'embolico més. Hi ha tan de merder que ja no se relacionar la gent amb el bàndol o els poders... I no paro de patir, amb l'Ace fent de princeseta!!

Idèfix
Idèfix

Nombre de missatges : 56
Ubicació : Near the sky

MissatgeAssumpte: Re: One Piece (spoilers - ritme japonès)   Dc Des 16, 2009 12:20 am

A mi m'està agradant molt la sèrie.

Sempre m'ha agradat però ara amb la batalla entre marines i pirates, encara m'agrada més!!! Razz

En l'últim episodi veiem com Luffy acaba esgotat i podem observar com en aquesta batalla, almenys no serà determinant per la seva força. Pero cal recordar que Luffy té les claus de els manilles de Ace.

Aviam com acabarà tot plegat!!
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Sylas
Idèfix
Idèfix

Nombre de missatges : 50

MissatgeAssumpte: Re: One Piece (spoilers - ritme japonès)   Ds Des 19, 2009 6:11 pm

Tot i que a mi m'agrada molt tot aixo de les lluites llargues, ara mateix opino com la Shra-chan, estan foten un merder k flipes xD que si els almirants de la marina, que si els shichibukai, que si en Shirohige esta fotut, que si Luffy torna a lluitar tot i estar super-reventat...

Una altre cosa que no m'ha agradat dels ultims 2 capitols esque en la ultmia pagina de fa 2 capitols es digues: "El proxim capitol, lluitara Sengoku", i despres veus que en el següent no hi ha res de cap lluita i a sobre fan el mateix amb en Garp: "En Garp s'ha ficat serio en l'assumpte, el proxim capitol repartira alguna castanya"... i res! xDD

En resum: que no s'enrollin mes i que començin a acabar d'una vegada tot aquesta lluita en Impel Down xD
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Nightsirk
Idèfix
Idèfix

MissatgeAssumpte: Re: One Piece (spoilers - ritme japonès)   Ds Des 19, 2009 11:32 pm

Sylas escrigué:
Tot i que a mi m'agrada molt tot aixo de les lluites llargues, ara mateix opino com la Shra-chan, estan foten un merder k flipes xD que si els almirants de la marina, que si els shichibukai, que si en Shirohige esta fotut, que si Luffy torna a lluitar tot i estar super-reventat...

Una altre cosa que no m'ha agradat dels ultims 2 capitols esque en la ultmia pagina de fa 2 capitols es digues: "El proxim capitol, lluitara Sengoku", i despres veus que en el següent no hi ha res de cap lluita i a sobre fan el mateix amb en Garp: "En Garp s'ha ficat serio en l'assumpte, el proxim capitol repartira alguna castanya"... i res! xDD

En resum: que no s'enrollin mes i que començin a acabar d'una vegada tot aquesta lluita en Impel Down xD

Tot i que OP no és perfecte a mi m'encanta.

Si que és cert que van dir que Garp i Sengoku lluitarien, però si tinguesin que posar alguns episodis per tots els que lluiten no acabariem mai xDD

Luffy no està recuperat, simplement Ivanof l'ha tornat a doppar perquè no senti el dolor. Seria el mateix que si anés infliltrat amb la diferència que quan se li passi el efecte, es trobarà en un estat físic totalment precari ·___·''
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Sylas
Idèfix
Idèfix

Nombre de missatges : 50

MissatgeAssumpte: Re: One Piece (spoilers - ritme japonès)   Dg Des 20, 2009 4:30 am

Nightsirk escrigué:

Luffy no està recuperat, simplement Ivanof l'ha tornat a doppar perquè no senti el dolor. Seria el mateix que si anés infliltrat amb la diferència que quan se li passi el efecte, es trobarà en un estat físic totalment precari ·___·''

Si, aquesta es la principal queixa que tinc ara mateix, molt be que tingui que rescatar l'Ace, pro jo**r Eichiro, si en Luffy esta sobrepetat no el dopis xDD
Nose, ara mateix no m'esta agradant perque estan pintan a en Luffy com jo que se.. superman per dir algo. Vale que OP sigui un Manga i tal, pero tot i aixi xD
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
shira-chan
Obèlix
Obèlix

MissatgeAssumpte: Re: One Piece (spoilers - ritme japonès)   Dg Des 20, 2009 5:12 am

Doncs jo porto temps que espero un Power Up important d'en Ruffy, Perquè essent l'home de goma, contra bèsties com les que lenvolten en aquests intants, poc rei dels pirates acabarà essent... Mad

Idèfix
Idèfix

MissatgeAssumpte: Re: One Piece (spoilers - ritme japonès)   Dg Des 20, 2009 3:45 pm

Aqui encara no us he possat aquesta noticia pero si us passesiu per animelliure la veurieu.

Com que segurament no us passareu ja us la resumeixo.

OP, encara està aproximadament a mig camí del final.

Aquesta notícia la vaig treure de narutouchiha un altre forum i web on penjen els mangues cada setmana.

Pel que es veu, a OP encara li queda molta corda i amb això, volia dir-te Shira que Luffy encara no té perquè fer un power up, ni tpoc hi ha pressa perquè es converteixi en rei dels pirates ja que encara queda molta sèrie per endavant.

És cert que Luffy té una de les recompenses més altes vistes fins avui dia (que no sigun fake) en el món de ODA pero tot i la seva alta recompensa, estem veient com a causa del cansanci acumulat per Luffy (ja que recordem que no para de lluitar desde Impel Down) doncs li és imposible rebentar als almirants. Jo penso que encara que Luffy estigues en forma tpoc podria amb el nivell dels almirants ja que quina gràcia fa que si la sèrie tot just està en l'epicentre Luffy ja sigui el més dopat de tots.

Temps al temps nois/es que Luffy segur que acaba sent el rei dels pirates, pero això no s'aconsegueix amb mitja sèrie i per tant, m'esta agradant molt que Luffy estigui "rebent" tant ara perquè de cara al final de la sèrie serà ell qui tingui que enxufar a tothom.

També vaig llegir per internet que la força de Luffy i la de Zoro és molt similar.

PD: Per cert, conec al Carles Lladó que és qui posa la veu catalana a Luffy i ara tot just estàn doblant més episodis (diria que doblaran en català fins al 390).
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
shira-chan
Obèlix
Obèlix

MissatgeAssumpte: Re: One Piece (spoilers - ritme japonès)   Dg Des 20, 2009 5:21 pm

Ok, sí, tens raó, potser no tingui power up. De fet, si l'hagués de tenir, no li haguéssin posat tanta ajuda, suposo... Crec que amb un cop de sort al mismisimo estil Harry Potter, podrà fer alguna cosa, si és que fa algu. Segurament aquí s'adonarà que li queda molt per fer i per entrenar!

Idèfix
Idèfix

MissatgeAssumpte: Re: One Piece (spoilers - ritme japonès)   Dg Des 20, 2009 6:34 pm

shira-chan escrigué:
Ok, sí, tens raó, potser no tingui power up. De fet, si l'hagués de tenir, no li haguéssin posat tanta ajuda, suposo... Crec que amb un cop de sort al mismisimo estil Harry Potter, podrà fer alguna cosa, si és que fa algu. Segurament aquí s'adonarà que li queda molt per fer i per entrenar!

Seh, pensa que Luffy en aquesta saga no és el protagonista, ja que en aquest cas, els protas són en Ace i Barbablanca, aixi com Sengoku i Garp, el que passa, és que Luffy és el "germanastre" d'Ace i per això se l'inclou en la batalla Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Surreak
Obèlix
Obèlix

Nombre de missatges : 835

MissatgeAssumpte: Re: One Piece (spoilers - ritme japonès)   Dg Des 20, 2009 7:12 pm

[quote="Nightsirk"
PD: Per cert, conec al Carles Lladó que és qui posa la veu catalana a Luffy i ara tot just estàn doblant més episodis (diria que doblaran en català fins al 390).[/quote]

Coneixes al Carles Lladó???? Quan? On? Per què??
Que estudies doblatge, o algo? Jo fa molt temps que hi estic interessat, i segurament l'any que ve aniré a alguna escola a aprendre'n. Uooo, quina il·lusió, que el coneguis.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Natsu
Esautomàtix
Esautomàtix

Nombre de missatges : 736

MissatgeAssumpte: Re: One Piece (spoilers - ritme japonès)   Dg Des 20, 2009 9:04 pm

Això que dieu és veritat cada setmana et quedes amb les ganes de més.
Ja que sembla que hagi de passar alguna cosa forta però ho deixen pel següent capítol. Evil or Very Mad

Però tot i així per mi és indiscutiblement la millor sèrie actual. Llàstima que la setmana que ve no hi ha capítol així que tocarà esperar fins la següent.
(Això que els japonesos facin festa per nadal... ai xD)

Idèfix
Idèfix

MissatgeAssumpte: Re: One Piece (spoilers - ritme japonès)   Dg Des 20, 2009 9:07 pm

Natsu escrigué:
Això que dieu és veritat cada setmana et quedes amb les ganes de més.
Ja que sembla que hagi de passar alguna cosa forta però ho deixen pel següent capítol. Evil or Very Mad

Però tot i així per mi és indiscutiblement la millor sèrie actual. Llàstima que la setmana que ve no hi ha capítol així que tocarà esperar fins la següent.
(Això que els japonesos facin festa per nadal... ai xD)

La setmana que ve no hi ha ONE PIECE????

Me caguen tot, quina mala notícia!!!!

PD: Bueno, al ser vacances de nadal i tal, es comprensible però ara que estem en el punt més àlgid de la batalla em fot un ou.

Bueno, doncs res, tocarà esperar.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Natsu
Esautomàtix
Esautomàtix

MissatgeAssumpte: Re: One Piece (spoilers - ritme japonès)   Dg Des 20, 2009 9:10 pm

Es veu que la revista d'aquesta setmana és de numero doble i conta per dues setmanes, però no hi ha doble ració... Twisted Evil

I segons tinc entès d'haver llegit per algun lloc el de la següent setmana serà també doble, tot i que no se de quin lloc en anglès o francès ho vaig llegir però no ho vaig acabar d'entendre. Neutral

Idèfix
Idèfix

MissatgeAssumpte: Re: One Piece (spoilers - ritme japonès)   Dg Des 20, 2009 9:13 pm

Natsu escrigué:
Es veu que la revista d'aquesta setmana és de numero doble i conta per dues setmanes, però no hi ha doble ració... Twisted Evil

I segons tinc entès d'haver llegit per algun lloc el de la següent setmana serà també doble, tot i que no se de quin lloc en anglès o francès ho vaig llegir però no ho vaig acabar d'entendre. Neutral

Sisi, això de la doble edició ho sabia, però m'esperava que sortis dos episodis de OP, i no un com cada setmana...

En fi, toca esperar, tot i que val la pena ja que ODA mai decepciona Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Nightsirk
Idèfix
Idèfix

MissatgeAssumpte: Re: One Piece (spoilers - ritme japonès)   Dc Des 23, 2009 6:55 pm

Perdoneu pel doble post, pero quin pedazo d'episodi el d'aquesta setmana, en Luffy fotent un haki del 1000 i aix petant als guardies que volien degollar l'Ace i per altra banda m'ha soptat en Luffy ja que li fot un cop de puny a Coby mlt bèstia i com que encara no han sortit les traduccions, no entenc perquè ho fa xD

PD: La diferència de nivell entre Luffy i Coby encara deu ser equivalent a 100 a 20.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Nightsirk
Idèfix
Idèfix

MissatgeAssumpte: Re: One Piece (spoilers - ritme japonès)   Dg Gen 31, 2010 1:28 am

Sorry pel doble post però ja era hora que ACE es salvés, ara falta veure com morirà Barbablanca i bé, veure com escaparan i com Luffy anirà recuperant a la tripulació ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Natsu
Esautomàtix
Esautomàtix

MissatgeAssumpte: Re: One Piece (spoilers - ritme japonès)   Dg Gen 31, 2010 1:39 pm

Aquest últim capítol per fi es van poder saber coses que ja s'oloraven una mica. Com la mort d'en Barbablanca per salvar a tots els altre, el rescat de l'Ace i la lluita amb els dos germans units de nou.

També a veure que farà ara en Sengoku que volem veure el seu poder amb un bon dibuix de dues pàgines. jocolor

Esautomàtix
Esautomàtix

MissatgeAssumpte: Re: One Piece (spoilers - ritme japonès)   Dv Mar 05, 2010 5:33 pm

Impressionant el capítol d'ahir.
Tot i que amb la mort de l'Ace semblava que en Barbablanca no moriria perquè la tripulació no és quedés sense els seus millors homes.

Això si l'Oda ho va fer perfecte i la mort de Barbablanca va ser heroica i una gran mort pel pirata més fort viu.

Aquí teniu la cobertura del volum 57 de One Piece (récord de tota la història en vendes)::

Idèfix
Idèfix

Nombre de missatges : 25
Ubicació : Soon in Barcelona

MissatgeAssumpte: Re: One Piece (spoilers - ritme japonès)   Ds Mar 06, 2010 9:55 pm

El capitol d'aquesta setmana ha estat un dels millors que he llegit mai, simplement impressionant.
We'll miss you Pops

Diario de Abordo
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari http://gruayblog.blogspot.com/
shira-chan
Obèlix
Obèlix

MissatgeAssumpte: Re: One Piece (spoilers - ritme japonès)   Ds Mar 06, 2010 10:55 pm

Sí, i tant... míticament èpic... Fa posar la pell de gallina!!

MissatgeAssumpte: Re: One Piece (spoilers - ritme japonès)   

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece (spoilers - ritme japonès)
Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dragon no Fansub :: Offtopic :: Anime i manga :: Opinió i discussió-
Canviar a: